Descriere

Când?
18 si 23 Aprilie, intre orele 12:00 si 13:00

Unde?
Webinar transmis prin YouTube Live

Pentru cine?
Evenimentul este destinat Partenerilor Google interesati sa cunoasca mai multe despre uneltele Google.

Agenda

  • Cum definim indicatorii cheie? (timp estimativ 30 min.)
    Google Analytics ne ofera foarte multi indicatori pe care ii putem masura, dar provocarea este sa intelegem cum sa ii organizam pentru ca acestia sa poata sustine decizii de business.

– Obiective de business, aliniaza succesul cu afacerea
– Indicatorii cheie care dau sens deciziilor

  • Configurarea Analytics pentru eCommerce (timp estimativ 1h)
    Turul celor mai bune practici pentru configurarea contului Google Analytics pentru eCommerce.

– Organizarea contului Analytics
– Setarea avansata a filtrelor pe vizualizari
– Comportamentul utilizatorului cu Event Tracking
– Configurare User Id pentru a intelege valoarea traficului cross device

  • Analiza eCommerce intr-o lume mobila (timp estimativ 1h20min)
    Telefoanele mobile au devenit punctul de pornire al activitatilor online, astfel trebuie sa punem tot mai mult accent in a intelege aportul adus de acest canal.
    Ne ajuta rapoarte specifice pentru mobile, modele de atribuire.

– Valoarea și provocările modelului de atribuire mobil
– Evaluarea publicității pe mobil în AdWords
– Raportarea Google Analytics privind dispozitivele mobile

Descarca prezentarile in format PDF.

Speaker

Birtha Attila

Partner & Trainer, proClick